Моето удобно кътче, в което споделям знания, мисли, емоции и преживявания от нашият семеен живот.Тук може може да намерите информация и за проектите, по които работя, да задавате въпроси и заедно да търсим отговори. / My comfy nook where I share knowlege, thoughts, emotions and experience from our family living. Here you can find information about my on-going projects, ask questions and together we can search for the answers

петък, 26 юли 2019 г.

Долини и върхове

Живота човешки е колело.
Или планинска пътека, по която се редуват изкачване, слизане, завои, после отново нагоре..
Свързано изображение



Слизането понякога е също толкова трудно, като изкачването. а друг път е бързо и неконтролируемо.
Когато си долу, вероятно единственото правилно е да се потопиш. В красотата около теб.
И дълбоко в себе си.
И да откриеш всичко онова, което ти и твоя път сте донесли.
Искам да взема със себе си нещата, които ми носят радост и лекота.
А излишната тежест да оставя. Искам за спомените да имам кътче, където при нужда да се оттеглям.
Но не искам те да се превръщат в затвор или тежки окови, които да ме задържат и спират.
Сега съм в такава долина.
Спирам, ще си отдъхна.

Пирин, Василашки езера, юли 2007г

Ожаднях. Йоан 7:37Ще приседна до потока с Жива вода и ще пия докато утоля жаждата си.
Ще измия очите си, ще вдигна глава  и ще се огледам. За да видя красотата.
Благодаря ти Създателю за всичко, което си ми дал!
И когато събера сили, ще тръгна отново - напред и нагоре.

А върховете..ех, върховете.


Че кой не иска да е там?

 Аз нося в сърцето си спомен за полет на птица, за широтата на небето, за безкрая на морето.
Ще го намеря. 
Ще отупам праха, като от стара, безценна книга, стояла дълго неотворена.
И ще го изживея отново.
Ще заспивам и ще се събуждам с радост, лекота и усмивка.
Защото щастието е избор. Пс.23
Аз избирам да бъда щастлива - днес, сега.
Желая щастие и на теб!

Няма коментари :

Публикуване на коментар