Моето удобно кътче, в което споделям знания, мисли, емоции и преживявания от нашият семеен живот.Тук може може да намерите информация и за проектите, по които работя, да задавате въпроси и заедно да търсим отговори. / My comfy nook where I share knowlege, thoughts, emotions and experience from our family living. Here you can find information about my on-going projects, ask questions and together we can search for the answers

сряда, 21 август 2019 г.

Да се погрижиш за себе си


За да сме полезни на семейството си и за да сме пълноценни в живота си е от съществено значение първо да се погрижим за собственото си здраве и енергия.
Да имаш етерични масла в къщи не означава автоматично непоклатимо здраве.
Трябва и да ги използваш. Трябва да ги използваш и за себе си .
Та и аз така - грижа се за всички наоколо, а за мен.. После.. Утре.. Другата седмица..
Но тази седмица реших да започна с т.нар. Lymphatic protocol от уникалната #SymphonyOfTheCells на Boyd Truman.
Чували ли сте за "лечебна криза"?
А преминавали ли сте през такава?
Е.. Много е гадно. 😒
Прилича на разболяване, но не е.


Това е начало на "изчистване" на тялото. Често обаче не се разпознава като такова, и свикнали с конвенционалната медицина - "лекуваме" симптомите.
Обикновено се обострят онези състояния, които наричаме "слабото ми място". В моя случай - синузит..
Boyd Truman препоръчва да не се спира прилагането на етерични масла, а напротив. Лечебната криза е ясен знак, че това е точния метод и той работи. Също така, освен нанасяне върху тялото (в определена последователност) съветва и да се изберат три от маслата за вътрешен прием.
Аз избрах Ginger, Peppermint и Lemon. Разбърках ги в мед. Хем полезно , хем вкусно.
Ето какво  стана:
В понеделник сутринта се самонамазах(ех, тези понеделници. Все от тях избираме да започнем нещо голямо за себе си  )
През деня си върших обичайните неща, но някак нямах много сили.
До вечерта вече бях толкова отпаднала, че мислех само как да си легна. Въпреки това, не можах да спя.
Вторник - не можех да си стоя на краката.
"Екстрите" - гъст секрет, главоболие, виене на свят, гадене, учестен пулс, трудно дишане, мускулна слабост.
Имах усещането, че главата ми е потопена дълбоко във вода.
Сряда - НАСПАХ СЕ! И енергията ми започна да се връща.
Това си е чисто чудо. Ако тези симптоми ги имах преди година и малко, щеше да последва дълго боледуване, постоянно капки за нос, а вероятно щях да стигна и до прием на антибиотик.
Какво направих и какво е различното сега ли?
Етеричните масла от dōTERRA.
През деня в понеделник пих Лимон, Зенгест и Онгард. Отделно - трите масла, които си избрах от протокола (лимон, джинджифил и мента). Вечерта помолих съпруга ми да ме намаже с "имунна бомба" по гърба и ходилата.
Вторник - общо три капсули за деня. (Два пъти "имунна бомба" и една с трите масла.) Плюс лимон и зенгест във водата за деня.
Сряда - също като вторник.
През цялото време мазане (външно! ) на носа, челото и лимфните възли по врата и около ушите със смес от тамян, чаено дърво, Онгард и мента. Разредени с кокосово масло.
Дифузера зареждах с Онгард и Air/Breathe.
Нито веднъж не си и помислих за капки за нос. Просто нямах нужда.
С всяко намазване дишането през носа ставаше все по-леко. А издухването ставаше лесно и носът ми се освобождаваше напълно от натрупалия се секрет.
Междувременно - никой друг от семейството не "прихвана".
Леко ми е и усещам как се изпълвам лека - полека с енергия и добро настроение.
Е как да не ги обичаш тези масла?
Ако искаш и ти да се възползваш до тяхната сила или имаш въпроси - пиши ми!

Няма коментари :

Публикуване на коментар